Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΕΙΔΗΣΕΙΣΣΗΤΕΙΑΝ. Κουρουπάκης στον STYLE100 : Χωρίς πυγμή και σχέδιο για τα τοπικά...

Ν. Κουρουπάκης στον STYLE100 : Χωρίς πυγμή και σχέδιο για τα τοπικά συμφέροντα κινείται η Δημοτική Αρχή(ΗΧΗΤΙΚΟ)

 

«Η υπεράσπιση των τοπικών συμφερόντων από την δημοτική αρχή είναι χλιαρή», λέει ο Νίκος Κουρουπάκης, επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο Σητείας, που με αφορμή τις κυβερνητικές εξαγγελίες για τον ΒΟΑΚ έδειξε τις διαχρονικές ευθύνες και της Περιφέρειας, ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση και τον Κ. Μητσοτάκη πως κοροϊδεύει τον Σητειακό λαό και ολόκληρη την Κρήτη, όταν μιλά για ενιαίο άξονα Καστέλλι-Σητεία, αφού το έργο έχει τριχοτομηθεί.

Μιλώντας στην εκπομπή του STYLE 100 «Με το νι και με το σίγμα» και τον Κώστα Γραμμενίδη, αναρωτήθηκε, γιατί  να γίνει μονοθεματικό συμβούλιο για τον ΒΟΑΚ, την Παρασκευή.

Εγινε  πριν ένα χρόνο,  είπε, βγήκε  ψήφισμα με το οποίο υπήρχε η διεκδίκηση για ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης και ευημερίας σε μια ενιαία Κρήτη, άμεση χρηματοδότηση   για τα ώριμα μελετητικά έργα, είπε ο πρώην δήμαρχος.

Ένα χρόνο μετά, δεν έχουμε καμία ενημέρωση, πρόσθεσε, ενώ αναφέρθηκε και σε προεκλογικές «λαϊκίστικες κορώνες» που υποσχόταν ΒΟΑΚ με την εκλογή δημάρχου κοντά στην ΝΔ.

Εχει ευθύνη ο δήμαρχος, από την στιγμή που καλλιεργεί μια τέτοια λογική είπε, κάνοντας λόγο για  «καφενειακές λογικές» που « δεν οδηγούν πουθενά».

«Δεν μπορώ να χρεώσω στον δήμο  την ευθύνη για τις κυβερνητικές αποφάσεις, χρεώνω όμως την αντίδραση και την ένταση με τη οποία προωθείται ένα αίτημα Η υπεράσπιση των τοπικών συμφερόντων είναι χλιαρή», συμπλήρωσε.

Η ευθύνη της Περιφέρειας Κρήτης και του Σταύρου Αρναουτάκη είναι τεράστια, για ένα  έργο που έχει ξεκινήσει από παλιά, υπάρχουν διαρκώς εξαγγελίες που προεκλογικά κυρίως γίνονται, τόνισε ο Νίκος Κουρουπάκης, διαπιστώνονται πως η Περιφέρεια δεν έχει σηκώσει ανάστημα για το θέμα.

Το αεροδρόμιο και ο ΒΟΑΚ

Και μια άλλη πτυχή του ΒΟΑΚ όμως έβαλε στο τραπέζι , συνδέοντας την δημιουργία του ή μη με το αεροδρόμιο Σητείας. Ναι, χρειάζονται τα οδικά δίκτυα, είπε, αλλά δεν δέχομαι πως αν δεν γίνει ο βόρειος οδικός άξονας θα είναι άχρηστο το αεροδρόμιο.

Αρχίζει να καλλιεργείται μια τέτοια λογική, που όπως εκτίμησε εξυπηρετεί συμφέροντα και  λογικές συγκεκριμένες.

Ο Νότιος Οδικός Άξονας, η Ανατολική παράκαμψη, το κομμάτι από Σητεία μέχρι  Παχιά Άμμο, πρέπει να μπουν σε προτεραιότητα και στην ατζέντα της δημοτικής αρχής, είπε, στην οποία χρέωσε έλλειψη σχεδιασμού.

« Κοινή διεκδίκηση του δήμου με την κοινωνία»

Δεν είμασταν αρεστοί σε κομματικούς μηχανισμούς, υπουργούς και βουλευτές , αλλά διεκδικούσαμε μαζί με την κοινωνία της Σητείας , είπε ο Νίκος Κουρουπάκης αναφερόμενος στις δικές του δημαρχιακές θητείες, την ευόδωση των προσπαθειών για την δημιουργία του αεροδρόμιου, που μαζί με το λιμάνι και τα οδικά δίκτυα, δείχνουν τον δρόμο της ανάπτυξης για την περιοχή.

Την δεκαετία του 90 η Σητεία δεν είχε νερό να πιει, όταν έβρεχε δεν μπορούσες να πας στην πάνω γειτονιά, στην παραλία δεν μπορούσες να κάτσεις από την οσμή, ανέφερε, τονίζοντας πως βασική «οραματική» διεκδίκηση όλης της Επαρχίας και των φορέων ήταν το αεροδρμιο.

Τωρα, χρειαζόμαστε τα συμπληρώματα των υποδομών, πρόσθεσε, ανάμεσα τους και τον ΒΟΑΚ και τα άλλα οδικά δίκτυα.

Τα ομόφωνα ψηφίσματα 

Παρόλο που υπάρχουν ομόφωνες αποφάσεις και ψηφίσματα από το παρόν δημοτικό συμβούλιο , δεν υλοποιείται κάτι από αυτά , παρατήρησε, αναφέροντας την δημοτική αστυνομία, την επαναλειτουργία του δημοτικού κολυμβητηρίου που το κόστος  αποκαταστήσεις ώστε να δοθεί και πάλι στους δημότες ανέρχεται στο σχετικά χαμηλό  ποσό  των 39 χιλιάδων ευρώ.

Και στην ανέγερση του νέου Δημοτικού Μεγάρου αναφέρθηκε ο Νίκος Κουρουπάκης, σημειώνοντας την προεκλογική διαφωνία Ζερβάκη για την τοποθεσία  και την μεταστροφή του, μετά την εκλογή του.

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

http://STYLE100FM.GR

 

 

 

 

 

 

 

 

RELATED ARTICLES

Τελευταία Νέα